پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204278
اسرائيل نگران دستاوردهاي جديد ارتش سوريه
تاریخ انتشار : 1394/11/20 09:02:28
نمایش : 2019
روزنامه صهيونيستي هاآرتص در گزارشي با بيان اينکه اين رژيم از دستاوردهاي اخير ارتش سوريه نگران است نوشته آنچه تل‌آويو بيش از هر چيز ديگر خواهان آن است جنگ فرسايشي در سوريه است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روزنامه صهيونيستي هاآرتص، روز دوشنبه گزارش داده رژيم صهيونيستي در محافل غيرعلني ضمن ابراز نگراني از تغيير توازن جنگ در سوريه به نفع ارتش اين کشور، مي‌گويد ترجيح اين رژيم، جنگ فرسايشي بين نيروهاي بشار اسد، رئيس‌جمهور سوريه و معارضانش است. 

اين روزنامه صهيونيستي مي‌نويسد پيروزي‌هاي مهم سوريه در جنگ داخلي اين کشور، در منطقه‌اي بسيار دور از اسرائيل در حال وقوع هستند، اما دستگاه‌هاي اطلاعاتي اين رژيم به دقت اين تحولات را دنبال مي‌کنند. 

مطابق اين گزارش، از ديد تل‌آويو، مهم‌ترين تحويل اين است که توازن جنگ اکنون به سمت نيروهاي ارتش سوريه و حزب‌الله متمايل شده است. 

با آنکه تل‌آويو، هرگز اين موضوع را علناً بيان نمي‌کند اما اين رژيم، آشکارا ادامه وضعيت موجود، يعني جنگ فرسايشي بين دولت سوريه و دشمنانش را ترجيح مي‌دهد. 

مطابق اين استدلال، در صورت ادامه جنگ در سوريه، نيروهاي دو طرف به اندازه‌اي هستند که آنها تمام منابعشان را به جنگ با يکديگر اختصاص دهند و اقدامي عليه اسرائيل انجام ندهند. 

با اين وجود، دستاوردهاي ارتش سوريه و متحدانش مي‌تواند موضع آنها را تقويت کرده و در نهايت بر اوضاع مرز سوريه با رژيم صهيونيستي در بلندي‌هاي جولان اثر بگذارد. 

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html